Datum účinnosti: 29. září 2025
Vítejte na ASICS Outlet Česká republika. Tyto obchodní podmínky se vztahují на všechny nákupy uskutečněné prostřednictvím našich webových stránek https://www.asicsoutlet.cz/. Odesláním objednávky souhlasíte s těmito podmínkami.
1. Základní ustanovení
Prodávající: ASICS Outlet Česká republika Naše kontaktní údaje jsou k dispozici zde:
Kontakt
Adresa:Vřídelní 303
360 01 Karlovy Vary
Česká republika
E-mail: [email protected]
Telefon: +420 35 500 545 517
Kupující: Fyzická osoba, která uskutečňuje objednávku.
2. Uzavření kupní smlouvy
Prezentace zboží na webu je výzvou k podání nabídky. Odesláním objednávky podáváte závaznou nabídku na koupi. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy od nás obdržíte e-mailem potvrzení objednávky.
3. Cena a platba
Všechny ceny produktů jsou uvedeny v českých korunách (Kč).
Platba je bezpečně zpracována v okamžiku dokončení objednávky prostřednictvím platební metody Paypal、Kreditní karta.
4. Doprava a doručení
Podrobné informace o způsobech doručení, cenách dopravy a dodacích lhůtách naleznete na naší stránce Dodací podmínky.
5. Reklamace a vrácení zboží
- Odstoupení od smlouvy (Vrácení zboží): Nabízíme 30denní lhůtu pro bezplatné vrácení zboží. Toto je nad rámec vašeho zákonného práva na odstoupení od smlouvy do 14 dnů. Podrobný postup pro vrácení naleznete na stránce Vrácení zboží a peněz.
- Práva z vadného plnění (Reklamace): Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí. V případě, že obdržíte vadné zboží, máte práva dle příslušných ustanovení občanského zákoníku. Pro uplatnění reklamace prosím kontaktujte náš zákaznický servis.
6. Ochrana osobních údajů
Ochraně vašich osobních údajů věnujeme maximální pozornost. Podrobnosti o tom, jak zpracováváme vaše osobní údaje, naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.
7. Závěrečná ustanovení
- Změna podmínek: Vyhrazujeme si právo tyto obchodní podmínky kdykoli změnit. Aktuální verze bude vždy k dispozici na našich webových stránkách.
- Řešení sporů: Tento smluvní vztah se řídí českým právem. Případné spory se budeme snažit vyřešit smírnou cestou. V případě, že nedojde k dohodě, máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu u České obchodní inspekce (ČOI). Můžete také využít platformu pro řešení sporů online zřízenou Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.