Doprava a vrácení zdarma u objednávek nad 1300 Kč

Vítejte! Na této stránce naleznete odpovědi na nejčastější dotazy týkající se našich produktů, objednávek a dopravy.


1. Jaké platební metody přijímáte?

Pro vaši bezpečnost a pohodlí přijímáme platby prostřednictvím Paypal、Kreditní karta. Všechny transakce jsou chráněny šifrováním SSL.

2. Jak rychle zpracováváte objednávky?

Všechny objednávky zpracováváme a připravujeme k odeslání do 1-2 pracovních dnů od jejich přijetí.

3. Jak dlouho trvá doručení v rámci ČR?

Domácí doručení v rámci České republiky trvá obvykle 3-6 pracovních dnů po odeslání. Celková doba od objednání je tedy přibližně 4-8 pracovních dnů.

4. Zasíláte i do jiných zemí?

Ano, zasíláme do celého světa. Podrobné informace o dobách doručení do různých regionů naleznete na naší stránce Dodací podmínky.

5. Kolik stojí doprava?

Nabízíme dopravu zdarma u všech objednávek v hodnotě 1300 Kč a více. U menších objednávek je účtován poplatek za dopravu ve výši 200 Kč.

6. Jak mohu sledovat svou objednávku?

Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte e-mailem sledovací číslo, pomocí kterého můžete sledovat svou zásilku.

7. Jaké dopravce používáte?

Zásilky v rámci České republiky doručuje Česká pošta. Pro mezinárodní zásilky využíváme renomované přepravce, jako je DHL.

8. Mohu po odeslání změnit svou objednávku?

Pokud vaše objednávka ještě neopustila náš sklad, můžeme ji zkusit změnit. Kontaktujte nás prosím co nejdříve.

9. Mohu zrušit svou objednávku?

Objednávku můžete zrušit, pokud ještě nebyla odeslána. Pokud je již na cestě, je třeba ji po doručení vrátit v souladu s našimi podmínkami pro vracení zboží.

10. Jaké jsou vaše podmínky pro vrácení zboží?

Máte 30denní lhůtu pro bezplatné vrácení zboží ode dne doručení.

11. Jak mám postupovat při vrácení zboží?

Obraťte se na náš zákaznický servis. Zašleme vám předplacený návratový štítek a všechny potřebné instrukce.

12. Je vrácení zboží zdarma?

Ano, veškeré náklady spojené s vrácením zboží hradíme my.

13. Co mám dělat, když obdržím poškozené nebo nesprávné zboží?

Velice se omlouváme! Okamžitě kontaktujte náš zákaznický servis a my vám zajistíme výměnu zboží nebo vrácení peněz.

14. Mají vaše produkty záruku?

Ano, na všechny naše produkty se vztahuje zákonná záruka v souladu s českými právními předpisy.

15. Jsou vaše produkty originální?

Ano, samozřejmě. Zaručujeme, že každý produkt je 100% originální a oficiálně autorizovaný značkou ASICS. Pro zajištění pravosti a rychlého doručení je vaše objednávka odesílána přímo z oficiálního skladu ASICS v České republice.

16. Je zboží nové?

Ano, veškeré naše zboží je zcela nové a nepoužité. Dodáváme ho v kompletním originálním balení značky ASICS se všemi štítky a příslušenstvím.

17. Proč máte tak nízké ceny?

Náš obchodní model je založen výhradně na online prodeji, což nám umožňuje ušetřit vysoké náklady na provoz kamenných prodejen. Tyto úspory přenášíme přímo na vás, naše zákazníky, a díky tomu můžeme nabídnout nejlepší možné ceny.


Kontakt

Adresa:

Vřídelní 303
360 01 Karlovy Vary
Česká republika

E-mail: [email protected]

Telefon: +420 35 500 545 517